Piiiip

Jag känner mig rastlös samtidigt som jag är super stressad. Är det möjligt? Skyller allt på den här uppsatsen, men det går framåt. Imorgon blir det tok skrivning så förhoppningsvis är vi klara på torsdag. Ska bil väldigt skönt.
På fredag kommer Lillan på besök över helgen. Hon behöver lite välförtjänt semester =) Hoppas bara att Doris och Steeve inte ligger i farozonen. Men det är nog lugnt, hon är för tjock för att hoppa så högt. Det har jag fått bekräftat =)...en till som borde vara med i vårt Fat Race. Lillan kanske kan ta Idas plats för hon verkar ju ha hoppat av ;-)

IDA! JAG SAKNAR DIG! Vi skulle ju stötta varandra!! KOM TILLBAKA!

Nu börjar jag bli riktigt irriterad! När jag kom hem från min kvällskurs kom det skumma ljud från högtalarna på tågstationen. Fråga mig inte hur men jag tror att någon ringt ett telefonsamtal och på något sätt kopplat ut det i högtalarsystemet ....piiiiiip....piiiiip......piiiiiiip........piiiiip........det är många som ringer just nu, var god försök senare.....piiiip....piiiip...piiiip.......så har det hållit på i snart en timme! Borde inte samtalet kopplas ner?! Det hörs liksom in till min lgh. Undra om jag kan ringa och klaga. Nej, just det. Linjen är väl upptagen.... Ännu ett I-lands problem antar jag. Kan man bli irriterad för mindre =)




Jag gillar tydliga budskap.

Frukost
Naturell yoghurt
Hallon
GI musli
= 3 points

Lunch
Pastagratäng med kyckling och tomatsås
Tropicana
= 7 points

Middag
Pastagratäng med kyckling och tomatsås
= 6 points

Mellanmål
Klementin
= 0 points

Motion: 45 min på gåbandet
Totalt 16 points

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback