Inga konstigheter

Idag har jag börjat mitt tenta plugg. Nästa fredag är det dags för dagen D igen...eller dagen T kanske... Har lite dålig plugg disciplin så det blir ju en och annan Tetris mellan sidorna. Förr var jag hooked på Spindelharpan, nu är det Tetris som gäller, ombyte förnöjer sägs det. 
Nu ska jag gå och vika tvätten som legat här sedan i förrgår, sen blir det att traska iväg till kvällskursen. Känner inte alls för det idag. Skulle behöva sitta här och läsa istället. 
Missade Färjan i måndags men nu har jag fått det bekräftat. Han miffot till bartender, Håkan Hellin, som alla känner igen var med i dokusåpan Baren 2000 (tror det var första säsongen). Här kommer en liten snutt från Färjan.
Inga konstigheter...hahaha
Han är väl för rolig...






Frukost
2 knäckebröd
Skinka
Philiost
ett stort glas mjölk
= 5 points

Lunch
Kyckling i pepparrotsås och ris
ett stort glas mjölk
= 8 points

Middag
Kinagryta med ris
= 3 points

Motion: Ingen
Totalt 16 points


Kommentarer
Postat av: Jaana

HAHAHA, han är ju störtskön Håkan...kan allt och vet allt=)känner igen mej med tetriset, har nog spelat mer än pluggat idag:( kram

2008-10-23 @ 19:50:02
Postat av: Linda

Jaa, tetris är högst beroendeframkallande

2008-10-23 @ 20:46:34
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback