Lillan

Dagen började med att jag försov mig. Klockan ringde kl 9, sen skulle jag bara blunda lite. Vaknade 9.38 och Dumle skulle hämta upp mig 9.45 eftersom vi skulle iväg och köra vårt dubbel pass. OMG! Skynda, skynda! Måste ju äta lite frukost om jag ska orka träna...tar det gamla vanliga, hallon och yoghurt...eller inte, yoghurten är slut! Hjälp, ingen frukost! Äh, äter de två matskedarna yoghurt som är kvar och går iväg för att ta på mig träningskläderna. Fråga mig inte hur men på något sätt fastnade dragkedjan på byxorna i min piercing....satan vad ont det gjorde. Trodde hela bröstvårtan hade lossnat, att jag över huvud taget har den kvar är ett under. Men jag är grymt tacksamt! Så det var början på min Lördag, gillar inte riktigt att stressa så tidigt på morgonen...

Idag kom Lillan!
Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att adoptera henne om den inte varit för min allergi. Hon är den sötaste. Det verkar tom som att Doris och Steeve kan vara trygga. Såg allt att hon spanade in dom förut men jag tror inte att hon fattar att de är sådana levande ting som hon brukar äta =)

Har lite ångest för vägningen på måndag...det känns som att jag har gått upp och inte ner. Ikväll så svullade jag och Dumle massa våfflor. Svingött! Har inte ätit vofflor sen dagis tror jag...Det måste bli skärpning i veckan.


Bild google

Frukost 
2 msk yoghurt
hallon
= 0.5 points

Lunch
Köttfärsås
Pasta
= 7,5 points

Mellanmål
Äpple
=0 points

Middag
Våfflor med light glass och hallonsylt
= ?

Motion: Spinning och body pump
Totalt antal points ???


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hur lyckades du fastna m dragkedjan?? Ja trodde du mena att den fastnat i naveln men nä du måste vart väldigt vig när du tog på dig kläderna, eller bara väldigt osmidig haha.

2008-10-19 @ 11:49:25
Postat av: Linda

Jag gissar på osmidig =) Du kan få en mer detaljerad förklaring i morgon över själva händelseförloppet om du vill...haha

2008-10-19 @ 17:53:12
URL: http://zizezero.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ajaj det måste ha gjort grymt ont!!

Hur har du haft din helg med Lillan?

Gott med våfflor, det var verkligen längesen man åt det...blev sugen nu!!

Blir det quizen på onsdag?

kram

2008-10-20 @ 18:56:21
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det har varit en mysig helg =) kort men intensiv ;-) Jag tänkte träna på onsdag, men kommer till quizen senare, men du ska dit va?

2008-10-20 @ 23:09:08
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback