Onsdag

Längtar så mycket till på fredag så jag tror att jag snart spricker. Det ska bli helt underbart att få släppa plugget en hel dag, för på söndag börjar det ju ingen. Jag kan iaf konstatera att tentor inte är bra för min viktnedgång. Jag hinner inte laga mat eftersom jag är i skolan till sent på kvällen och då blir det ju att man äter i skolan. Ingen Viktväktarmat direkt, plus att jag inte hinner träna. Men på söndag, jäklar vad det ska trampas! Längtar. Nu blir det tillbaka till pluggeriet.

Bjuder på en till film med Håkan. Han e min nya idol tror jag haha!



"tretton treppor på fjorton sekunder" hahaha yeah right!


Frukost
Macka
kaffe
= 6 points

Lunch
Pasta med lax och spenat
= 10 points

Middag
Pyttipanna
ägg
rodbetor
= 6 points

Mellanmål
2 klementiner
i banan
kaffe
= 1 points

Motion: ingen
Totalt 23 points

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback