Kanelbullens Dag



Ja idag är det kanelbullens dag. Sitter här i valet och kvalet och undrar om jag ska få unna mig en liten rackare...hmmm. är det värt det?? Jag har ju faktiskt varit rätt duktig under veckan (om vi bortser från gårdagens 4 öl och mitt Max besök). Om jag nu ska synda så får det vara en väldigt god bulle! Ingen sån torr och mjölig en som favorit fiket har börjat göra. Nä usch. Kanske ska köpa såna frysta...från Findus. Dom e goda....men då måste jag ju köpa en hel påse och det kommer säkert bara sluta med att jag äter upp alla. Nä det blir nog ingen kanelbulle idag!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nää du var redig idag på fikan ;)) du höll dig ifrån bullen, fast iof så vet jag ju inte vad som hände efter jag gått HIHIHI...

2008-10-04 @ 15:25:32
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Ida

visst e dom från findus dom godaste! :)

2008-10-04 @ 17:47:54
Postat av: Linda

Jaaaa...dom e fina dom!

2008-10-04 @ 17:52:27
URL: http://zizezero.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ambitiöst att skippa kanelbullen ända dan på året som man kan äta dom utan dåligtsamvete :)

2008-10-05 @ 13:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback