Hypokondrisk ?

Kom just hem från min kvällskurs. Trött och hungrig! Jag har inte vant mig vid min nya livsstil ännu, dvs äta lite och ofta. Jag brukar göra tvärtom, alltså äta mycket och sällan. Klarar inte riktigt av hungerkänslan...jag blir så himla illamående, men det kanske alla blir.... Idag när jag kom hem från träningen mådde jag så sjukt illa och hade världens huvudvärk. Jag var tvungen och ringa Dumle eftersom jag var övertygad om att jag hade fått hjärnhinneinflammation och skulle dö inom 4 timmar. Ville att hon skulle ringa mig på kvällen och kolla så jag verkligen levde.... Still going strong! Tur! =)



Frukost
1 ägg
2 knäckebröd
lite kaviar
= 3,5 points

Lunch
Grönsakspasta
1 glas mjölk
= 5 points

Middag
Grönsakspasta
= 4 points

Mellanmål
1 äpple
1 kopp te med mjölk och lite socker
= 2 points

Totalt: 14,5
Motion: Spinning

Källa: Google

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är verkligen en gormet du äter ju samma mat till lunch och middag varje dag haha.

Ses imon och hoppas att du mår bättre då. puss

2008-10-02 @ 21:51:07
Postat av: Linda

jag e fattig student där rester hör till vardagen...haha

2008-10-02 @ 21:57:05
URL: http://zizezero.blogg.se/
Postat av: Anna Heyer

Räknar du bort att du kanske förbränner ett antal points under ett spinningpass???? Annars får du kanske lite föööör lite i dig och det är kanske därför du har huvudvärk och illamående?

2008-10-03 @ 13:04:06
Postat av: Jessica

Var det så du kände dig igår, som kissen på kortet?? Isf är du grymt söt....;))))

2008-10-03 @ 13:20:45
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Linda

ja tanken har slagit mig...man ska eg räkna om motionen i points som man då har "tillgodo" under v eller dagen...vet bara inte hur många points ett spinningpass motsvarar...får kolla upp det =)

2008-10-03 @ 13:36:28
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback