Höst deppig

Gud vilket höstrusk det är ute. Vaknade i morse av att fönstret höll på att blås sönder. Det var iaf så det kändes. Känns som att jag har varit inne i en mindre höst depp det senaste. Grått och trist ute, inget roligt som händer, allt har bara känts tråkigt och meningslöst. Skola, plugga, träna. Skola, plugga, träna. Känns som att jag springer i ett ekorrhjul som bara går runt, runt, runt och som man inte kan ta sig ur. Men så pratade jag iaf med Humpie i går och efter det kändes livet genast lite roligare. Vi bestämde att jag och Dumle ska åka och hälsa på henne v 45. Det ska verkligen bli jätte roligt! Saknar henne jätte mycket! Har inte varit och hälsat på henne sedan förra sommaren. Evigheter sedan! Det är konstigt hur mycket roligare allt blir bara man har något att se fram emot =)


 Idag skickade jag och Mickan in vårt arbete också. Skönt att slippa tänka på det och bara kunna fokusera på tentan. Längtar till Nästa fredag också, då ska jag unna mig en tokfylla för att fira att tentan är gjord. Najs!

Jag är ju lite av en dokusåpa fan och råkade komma över två mer eller mindre "pinsamma" klipp från Ensam mamma söker som delvis inte kom med i programmet. =)




hm...inte helt rätt taktik kanske...


"Nä, jag är inte sur.." Yeah right!


Frukost
2 knäckebröd
philiost
skinka
= 3 points

Lunch
macka med ost och skinka
kaffe
= 7 points

Middag
plättar med hallonsylt
= 14 points

Motion: ingen
Totalt 24 points

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fredags fyllan nästa vecka hänger jag med på, så kan jag fira att min j-a praktik är klar....:)) SKÅL!!

2008-10-24 @ 18:11:59
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Anna

Du missade det klippet med killen som blev svartsjuk på kräftskivan hihi...det var verkligen pinsamt :)))

2008-10-25 @ 18:00:40
Postat av: Linda

Fan! Det missade jag...undra om det går i repris kanske?! Tycker om när folk gör bort sig....hahaha

2008-10-25 @ 18:30:32
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback