Fabulous Friday

Äntligen är det fredag igen. Känns som att veckorna bara flyger iväg! Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska hitta på ikväll. Antingen blir det lite after work i stor stan eller så håller vi oss här i "byn". Det får bli ett impulsbeslut helt enkelt. Hur som helst så kommer pointsen skena iväg idag...kommer nämligen dricka några öl och de är inte direkt kalorisnåla. Men som jag sagt förut så bara för att jag går på lite diet så kommer jag aldrig sluta med allt livets goda... Säger som M, hellre lite knubbig och livsnjutare än att förbjuda allt roligt och gott  =)



Frukost
2 ägg
= 4 points

Lunch
havregrynsgröt med äppelmos
banan
mjölk
= 4 points

Middag
Spättafilé i olivsås
ris
= 5 points

Mellanmål
Banan
= 1 points

Totalt 14 points + massa öl
Ingen motion




För visst är det lite så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback