Kakan med morötter

Hade föreläsning idag, blir bara mer och mer förvirrad för varje föreläsning. Jag vet att jag sagt det förr men nu förstår jag verkligen inget! Fattar inte ens vad läraren föreläser om. Han (eller jag) har helt tappat den röda tråden...vojne vojne...
Efter skolan åkte jag till köpcentrat för att ta en fika med en vän jag inte sett på väldigt länge. Det var trevligt =) Eftersom jag inte träffat henne på länge tänkte jag att det var läge för att synda (det finns alltid bra ursäkter). Det blev en morotskaka, inte så farligt. Jag menar, det är ju trots allt morötter i den, så då är den ju säkert nyttigare än en brownie iaf...eller...ehhh....

Jag valde att fortsätta med mitt syndfulla beteende. Varför ändra på ett vinnande koncept?! Så på kvällen gick jag, Dumle och hennes pv till favorit stället för att delta i quizzen och käka lite god mat. Jag är imponerad över hur bra det gick för oss. 16 poäng av 21 är väl inte så illa!? Ska jag vara helt ärlig så drack jag 2 öl också... Ja, jag är nog faktiskt lite salongsberusad nu i skrivandets stund, lill lördag och allt! =)

Frukost
2 ägg
= 4 points

Lunch
Potatis och purjolöksoppa
Keso
= 4 points

Middag
Restaurangmat
= minst 23 points....

Mellanmål
Banan
morotskaka
= 11 points

Motion: Ingen
Totalt 42 points OMG! inte bra..........

Kommentarer
Postat av: Mickan

OMG! Vilken dödssyndare du e haha

Men jag förstår att du måste ladda inför dagen i helvetet imon...

2008-10-08 @ 22:34:56
Postat av: Jessica

Jag ser inte points och sånt där, det jag ser är hur duktiga ni va på quizen...o all god mat o goa öl ni förtärde under tiden....bra jobbat, jag håller på dig HIHIHI

2008-10-09 @ 08:56:03
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback