Dagen innan

Jag är trött. Här suttit i skolan från 7-20 och det känns som att jag är totalt tom i huvudet, blandar ihop allt. De sista tre timmarna kunde jag iaf släppa tentan lite för då var det ju kvällskursen som gällde. Bilda aldrig ett handelsbolag säger jag bara....farliga grejer det där. Kom hem strax efter 20 och hoppades på att få lite gjort innan morgondagen, men då visar det sig att grannen har fest. Golvet och allt i glasväg vibrerar bokstavligen. Helt sjukt vad de spelas och skriks. Och då kan jag tillägga att han bor på första våningen och jag på tredje. Kan inte koncentrera mig. Om de inte slutar om några timmar så kommer jag bli en sån rabiat kärring som går ut på balkongen och skriker att de ska hålla käften. Så många gånger som jag fått klagomål tycker jag faktiskt att det är någon annas tur, vardag och allt. Fjortisbrudar som sjunger sweet home alabama, vackert. Lippan 18, hur roligt kan det vara?!
Nåja hoppas saker och ting klarnar bara jag får sova på saken. Måtte Gud vara med mig i morgon!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hur gick det på tentan?

2008-10-31 @ 21:34:34
Postat av: Linda

Det gick nog faktiskt bra tror jag =) Puh!

2008-11-01 @ 11:37:18
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback