Vägning vecka 5

Kollade på mitt favorit program förut, den totalt meningslösa Färjan. Vad är det för folk som åker på kryssning egentligen. Det verkar ju bara som att det är helskumma människor, halvt retarded. Till och med de som jobbar där verkar ju inte ha alla besticken i lådan. Jag som tjatat lite på mina vänner att vi borde åka på kryssning snart....Vi som är så normala skulle nog inte passa in haha ;-) Kanske var bra ändå att vi inte fick tag i några biljetter under nyår...tänkte intala mig det =)

Då var det dags igen då. Har inte gått ner nåt denna veckan, vilket inte var någon större överraskning, har dock inte gått upp något heller, så det är väl positivt. Eller, ja, jag har plussat 2 hekto men det ser jag inte som någon viktökning...inte än i alla fall =) Jag känner att jag har tappat motivationen lite, tror det är den här pressen från tentorna som tar musten ur mig. Har inte tränat på en vecka och det känns verkligen i kroppen. Är så mycket piggare när jag rör på mig, men så får jag dåligt samvete om jag gör någonting annat än pluggar...Hur normalt är det?! Det är ju inte direkt sunt att sitta alla vakna timmar vid böckerna. Suck! Ska försöka leta reda på motivationen så jag kan ta mig till träningen, måste komma igång igen. Shajse vad snabbt det går att tappa nya rutiner...Har inte ens räknat pointsen de senaste dagarna. Det får bli ändring på det imorgon!






































Bild från Google





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback