Crazy Bitch

Självstudier är inte min starka sida. Idag har jag gjort allt utom det jag skulle, det vill säga plugga. Dagen började med att jag vaknade en timma senare än planerat. Det var ju meningen att jag skulle ut på den där förbaskade morgonpromenaden, men det är ju bara inse, det kommer aldrig att hända. På äldre dar har jag blivit så otroligt morgontrött...
Nu är lägenheten iallafall skinande ren. Det är vad jag gör när jag inte vill läsa, då städar jag. Då har man gjort något bra, det tar liksom ut varandra...hmm...inte så logiskt jag vet, men så är det.

Hann med en fika på stan med Mrsjessies också. Trevligt, trevligt. Det blev bara en kaffe (stolt) men måste erkänna att jag sneglade bra länge på en läskanda stor chokladmuffin. Den såg verkligen god ut...

När jag var hos Humpie fick jag kännedom om ett nytt band. Eller ja, nytt och nytt kanske de inte är men för mig är de det. Så ni som gillar rock/hårdrock tycker jag ska lyssna på den här. Det är iof en censurerad version eftersom att man tydligen inte får säga FUCK i Amerika...men Bitch verkar gå bra....Här är dom i alla fall, Buckcherry med Crazy Bitch =)
Nu blir det snart färjan för min del. Bajbaj!



Frukost
Banan
Keso
= 2 points

Lunch
Kyckling sallad
= 2 points

Middag
Ris med kyckling och sås
= 6 points

Mellanmål
koppar kaffe
2 klementiner
1 päron
=0 points

Träning: Body pump
Totalt: 10 points

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback