Vägning

Idag ringde klockan 06.15. Tidigt, tidigt men klockan 7 befann jag mig på badhuset för att köpa simkort. Jag kan inte påstå att jag tyckte det var så kul att simma, men det är bra träning plus att vi avslutade med bubbelpoolen. Bara dom bubblorna är värda de 315 kronorna. Det känns lite som att det kommer bli tack vara bubblorna som jag kommer att gå dit i fortsättningen =)

Jag har blivit så otroligt slapp det senaste när det gäller skolan. Idag har jag mest spenderat pengar när jag egentligen skulle ha läst skolböcker. Började med att jag var hos optikern i hopp om att besöket kanske skulle göra så min huvudvärk försvann, men det var tydligen inte det som var felet. Han sa att jag ser lika illa nu som jag gjorde för tre år sedan så han tyckte inte jag behövde byta glasögon. Men det tänker jag göra ändå. Jag vill ha nya bågar =) Så nu sitter jag här hemma med fem stycken och vet inte vilken jag vill ha, eller ens om jag vill ha någon av dem. F skulle också till optikern, men en annan så jag hängde med dit. Där hittade jag ett par klockrena som jag verkligen gillade, så det slutade med att jag bokade tid för undersökning där med....känns som att jag är tvungen till att köpa dom glasögonen nu....Sedan fortsatte vi ut till köpcentrat där jag köpte en vinterjacka. En sån riktig tjock och gosig en. Men jag ska nog lämna tillbaka den, hittade nämligen två och tror jag valde fel...Jag blir så trött på mig själv...så velig hela tiden! Men jag har nog aldrig spenderat så här mycket pengar dagen innan löning, det svider lite =)

Då var det måndag igen. Tror faktiskt jag ska byta vägardag till onsdagar istället. Känns bättre för om det är någon gång man äter mindre nyttigt så är det ju på helgerna. Ja, onsdagar får det bli från och med nästa vecka. Blev glad när jag vägde mig i morse. Inte för att jag gått ner speciellt mycket, utan föra att vågen visade under 64 kilo och jag slipper kasta den och h-vete =) 0,9 kg hade jag gått ner. Najs!




Frukost
Yoghurt
Blåbär
Jordgubbar
=2 points

Lunch
Kina mat
= ? points

Middag
Pasta med broccoli och örtsås
= 8 points

Träning: 1 km simning (40 min)
Totalt: 10 points plus kinamat
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh vad gott att gå o simma, kosta det 315:- för hur länge då?

Så det suger i shopping tarmen :))) här med kan jag lova men jag ska försöka att hålla mig o inte handla massa nu denna veckan hihihi tror inte det kommer gå så bra!

Tack för kommentaren om min krans, kram

2008-11-25 @ 09:42:50
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det tåls att fundera på :)) det är ju såå tidigt på morgonen hihihi, men skönt att bubbla lite, kram

2008-11-25 @ 11:34:17
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback