Kallt!

Idag har varit en väldigt produktiv dag! Jag har städat, jag har diskat, Jag har gått på promenad, jag har varit på kvällskurs. Jag har även bytt till vinterdäck på bilen och olja (eller inte jag då, jag lämnade in den på verkstad). Dessutom har jag pluggat, dock inte så mycket som jag borde, as usual. Har i alla fall bestämt mig för att inte gå och lägga mig ikväll förrän jag har sammanfattat allt. Jag ser optimistiskt på det hela och tror inte det blir så sent...det hela hänger på om jag tittar på DH eller inte...kanske kan snegla =)

Jag har också pratat Med Hosse. Han är väl för rar! Gav mig en del tips inför tentan och så, vilket var himla snällt. Det blir dock den ultimata förnedringen om jag inte skulle klar omtenta, för nu har han ju ett ansikte på hon som inte klara tentan. Det bästa var ändå när han sa "Om du kanske inte klara tenta, du ringa mig" Yeah right! Det skulle verkligen vara pinsamt. Men det är klart jag klarar den, det måste jag =)

Ja just det! Jag har även börjat räkna pointsen igen. Shajse, vad jag har varit ambitiös idag! höhö


Idag bjuder jag på en gammal goding. Har ni sett denna? Jag har kollat på den hur många gånger som helst och tycker fortfarande den är lika rolig =D





Frukost
en macka med philiost och kalkon
mandarin
Tropicana
= 1,5 points

Lunch
Tonfisk och grönsaker
Ris
= 5 points

Middag
Tonfisk och grönsaker
Pasta
= 5 points

Mellanmål
3 klementiner
kaffe
= 0 points

Motion: promenad
Totalt 11,5 points


Kommentarer
Postat av: Jessica

hahahah är det från bullen tiden det klippet?? va söt lilla killen som ringer in är då hihihi

2008-11-04 @ 22:29:01
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback