Ha-mani

Idag har jag grejat med lägenheten som jag försummat de senaste veckorna. Tänkte försöka göra en storrensning. Jag har så mycket skit! Så många prylar, förstår inte varför jag sparar en massa bös som jag inte har någon användning för. Som vanligt när jag ska rensa så tröttnade jag rätt fort, så de andra rummen får vänta. Har i alla fal kommit fram till att jag ska sluta vara så materialistiskt. Varför vill man bara ha, ha ,ha hela tiden? Från och med nu ska jag bara köpa sånt som jag verkligen behöver! =) Jag ska bara försöka komma ihåg det nu när jag snart ska åka till Ullared =)
Nu väntar sängen. Är så sjukt trött!


 


Frukost
2 ägg
= 4 points

Lunch
2 knäckemackor
makrill
varmakoppen
= 7,5 points

Middag
Pasta med grönsaker
= 3 points

Träning: ingen
Totalt 14,5 points

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhhh vill åka till Ullared igen...det va såå längesen nu (måndags) hihihi!

Det fanns massa roligt där denna gången.

2008-11-13 @ 14:56:43
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha vi hade oxå inköpslista men det sluta ändå med att vi handla massa annat som inte stod på listan...så jag vet precis vad du menar att "man vet ju hur man är" :)))

2008-11-13 @ 15:33:20
Postat av: Jessica

Det var faktiskt väldigt lugnt...ja det brukar vara en massa galna pensionärer där, men de var nästan inga bussar alls där, så pensionärerna var nog hemma ;))) hoppas bara att det är lugnt fast det är söndag!!

2008-11-13 @ 16:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback