Synsk

Ibland tror jag faktiskt att jag är synsk. Någon forma av övernaturlig förmåga bär jag i alla fall på, det tror jag morfar har sett till. När jag satt och lunchade tidigare idag tänkte jag på min bil. Fick en känsla av att den inte skulle starta när jag skulle i väg till jobbet. Det har varit mycket fel på den bilen, men startat har den alltid gjort så jag vet inte varför jag tänkte så. När klockan var kvart i tolv traskade jag ut till bilen redo för att åka till jobbet och vad händer. Jo, fanskapet startar inte!! Erkänn, någon form av gåva har jag allt! Så det var bara att traska i väg till bussen. Flera år sedan jag åkte buss sist. Nästan så jag glömt hur man gjorde. Kände mig minst sagt förvirrad när jag gick där mellan kurerna och försökte hitta rätt hållplats...kan man bli stressad för mindre? Well, kom till jobbet gjorde jag ju, om än en timme sent. När jag slutade klockan 21 kom Dumle med pv och startkablar för att hämta mig. Vi åkte hem till mig och gav fanskapet lite ny ström, och vips så är bilen min pärla igen! =D Tack snälla! 

Tänkte ta en liten uppdatering då.
I fredags skrev jag den omtalade omtentan och korts i taket, den kändes också riktigt bra. Har kanske varit inne i någon form av tentaflyt de två senaste veckorna och det är inte en dag för sent. Om jag får säga det själv så tycker jag att jag förtjänar det! Men nu ska man ju inte ta ut något i förskott innan man fått resultaten. Men jag hoppas och tror! =)

När skolan var avklarad åkte jag och Dumle ner till Blekingen för att hälsa på Humpie. Som jag har saknat henne! Det var verkligen jätte kul att träffa henne igen, och hennes pojkvän. Han var jätte trevligt, det verkar som att hon har hittat något bra där. De ser lyckliga ut tillsammans och det är det viktigaste. 

Fredagen blev ganska lugn eftersom vi var lite seg efter en massa timmar i bilen. Humpies kille hade lagat en jätte god middag till oss så vi åt gott, drack gott och softade.
På lördagen åkte vi till staden och shoppade lite nya kläder och på kvällen hade vi lite tjejfest. Sedan bar det iväg till Grand där partyt fortsatte. Jag hade jätte kul. Det är så roligt att gå ut i andra städer, se nya ansikten och prova på nya ställen...man tröttnar ibland på den här "byn" och vad den har att erbjuda...Nu hoppas jag bara att det inte dröjer lika länge tills vi ses igen!

Ja just det... Det är ju vägning idag... Jag ville helst inte ställa mig på vågen i morse, för jag viste vad som skulle hända...Jag kan meddela att Humpie och hennes pojkvän har tagit väl hand om oss ;-) 66,2 skrek vågen i morse! Hjälp! Plussat massor! Nu blir det till att spinna!!!!!!!!!!!!



Frukost
1 ägg
= 2 points

Lunch
Pasta med wokgrönsaker
= 3 points

Middag
Pasta med wok grönsaker
= 3 points

Mellanmål
Goodlife
2 äpplen
2 bananer
=6 points

Motion: ingen
Totalt 14 points


Kommentarer
Postat av: Anna

Nästa gång ni åker vill jag följa med...jag saknar också Jonna...och er med :(

2008-11-11 @ 10:14:30
Postat av: Sara

Men du har alltid varit lite synsk på ett sådant där läskigt sätt att det är mer än bara ren tillfällighet när saker händer :o)

2008-11-12 @ 23:43:47
Postat av: Linda

Ja men eller hur! Tack för att du förstår mig ;-) Jag kanske är nya Saida....hehe

2008-11-13 @ 10:47:30
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback