Svacka

Var nog lite negg igår...Jag ska allt hålla på tills jag nått mitt mål. Det får väl ta den tid det tar då, men ner ska jag! Det kanske, eventuellt, mabye blir en resa någonstans i världen i februari, så bara det är ju en morot =) På måndag ska jag köpa simkort också, det kan aldrig skada.

Hörde föresten av en kompis att medelåldern för att skaffa barn i den här staden är 35 år. Är inte det väldigt högt?! Gött ändå...då slipper jag känna mig stressad =)



"När man har gått miltals i blåsten och plötsligt går in i nåns hus, och han säger:" "Hallå, Puh, du kom just precis lagom för en munsbit av något slag", och man får det, då är det vad jag kallar en trevlig dag."

-Nalle Puh



Frukost
vanilj yoghurt
frysta blåbär och jordgubbar
= 2 points

Lunch
Pasta med kyckling
= 7 points

Middag
Lax och ris
= 7 points

Mellanmål
Kiwi
klementin
banan
= 1 points

Motion: spinning
Totalt: 17 points


Kommentarer
Postat av: Anna

Det lät högt men har du inte fått till det när du är 35 så kan du väl flytta till en stad där medelåldern är högre ;))

2008-11-20 @ 18:29:31
Postat av: Jessica

En resa i feburari kanske....vart bär det av då, följer du med oss :))) Vore kanonkul!!

2008-11-21 @ 08:56:51
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Jessica

Japp blev super nöjd med golvet, klart mycket bättre än det förra! Vad hittar du på för något i helgen då?

2008-11-21 @ 14:33:43
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Jessica

Visst va det en grym baddräkt, står faktiskt i valet o kvalet om jag ska skicka efter en sån ändå...why not liksom...ingen som känner mig i Thailand ändå ju ;))))

Ha en mysig filmkväll!!

2008-11-22 @ 14:50:12
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback