Seg Söndag

Sov så sjukt länge idag. Klockan var strax efter 12 när jag vaknade. Så nu är man sådär seg, typ övertrött eller nåt. Gick ut på en promenad förut i det fina vädret, tänkte att man skulle piggna till lite men tror inte det hjälpte speciellt mycket. Är fortfarande seg...konstigt eftersom att jag bara var hemma och tog det lugnt igår. Hade jag festat hade man ju förstått varför.
I fredags så skrev jag tentan och det gick faktiskt riktigt bra, antar att alla pluggtimmar i skolan har lönat sig. Efter tentan var det bara att skynda sig hem och städa, laga mat och göra sig i ordning inför kvällen. Runt 17,30 kom Dumle och Mrsjessie och då var det bara att korka upp vinet. Det blev en trevlig kväll med god mat, skitsnack och lite för mycket vin. Sedan gick vi vidare ut på krogen. Det var verkligen sjukt lite folk ute. Senare kom vi på att det var ju dagen innan Halloween så de flesta skulle ju ut på lördag...nåja, det var trevligt iaf =)




Här har vi nog en av  Sveriges dåligaste förlorare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback