Less

Jag börjar tröttna på det här. Det händer ju INGET! Vågen säger att jag har gått ner nästan 4 kg. Borde man inte märka att de där 4 kilona har försvunnit??? I alla fall på kläderna borde man väl se lite...men inte. Börjar tro att vågen ljuger
=( Den här veckan lever jag på existensminimum i matväg bara för att få lite resultat. Inge kul. Hur kunde jag gå ner 10 kg på 8 veckor för några år sedan?? Så gammal är jag väl inte att ämnesomsättningen taggat ner helt....Är jag inte under 64 kilo på måndag, då ger jag upp! skit!

 


Frukost
vanilj yoghurt
frysta blåbär och jordgubbar
= 2 points

Lunch
Kyckling sallad
dressing
= 3 points

Middag
Kyckling, sås, pasta
= 7 points

Mellanmål
kaffe
2 klementiner
=0 points

Motion: spinning
Totalt 12 points

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback