Snart Road Trip

Gud så skönt! I dag är den sista hysteriplugg dagen på väldigt länge. Är faktiskt inte så nervös inför morgondagen som jag var förra veckan. Tror dock inte att det är ett tecken på att jag kan allt som jag borde, utan mer att jag struntar i det. Det får gå som det går helt enkelt. Förhoppningsvis så ska jag inte trötta ut dig med mer pluggeri snack....

Igår såg jag föresten den glade (eller Happy Face som vi också kallar honom) när jag var på väg in till stan. Som vanligt var jag tvungen att byta sida och ta den andra trottoaren när jag såg honom. Töntigt jag vet, men annars kanske han skulle ha stannat och pratat, det vet man aldrig och i sådana fall kommer man aldrig därifrån. Hur som helst så hade han tagit sin klädsel till en ny dimension. Igen. Den här gången hade han bestämt sig för att ta på sig hatten. Och det är ingen vanlig hatt, utan en sån som påminner om en häxas. Du vet, den sån kon-formad med kant runt, ungefär en halv meter hög. Det såg i alla fall väldigt roligt ut, han upphör aldrig att förvåna, eller roa. =)

I morgon när tentan är skriven så drar vi iväg till Blekinge, så nu tänkte jag gå och packa väskan.  wiii! Ska bli så kul att träffa Humpie igen!




Frukost
2 ägg
= 4 points

Lunch
Pasta med kyckling
= 6,5 points

Middag
Lax med grönsaker och pastasås
= 7 points

Mellanmål
2 klementiner
Kaffe

Motion: promenad
Totalt: 17,5 points

Ännu en dålig förlorare... =D


Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka Till!!

2008-11-07 @ 08:07:51
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
Postat av: Sara

Hoppas att det gick bra med tentan, antar att du är ute på bilvägen nu. Ha en kulig road trip :)

2008-11-07 @ 20:45:35
Postat av: Jessica

Haha happy face, ja han är ett orginal...tur att vi har honom i vår stad, alltid lika kul att se vad nästa klädkollektion består av :)))

2008-11-08 @ 15:38:29
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Linda

Tackar! Tentan gick nog bra och våran biltur och besök var lyckat! =D

2008-11-10 @ 22:23:00
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback