Disciplin

Yäs! Idag har jag haft min sista föreläsning för i år. Underbart! Det betyder i och för sig inte att jag har mindre att göra för det, men det är skön att kunna bestämma över sin egen tid. Är dock lite orolig över att jag kommer att jobba för mycket eftersom det är så många "lediga" dagar i kalendern. Nu gäller det att ha lite självdisciplin! Har snackat med bossen så nu har jag två dagar i veckan som jag ska jobba den här månaden. Behöver lite extra klirr i kassan nu när december kommer och man bara får runt 5000 av allas våran vän CSN.

Hittade en sida med en massa arga och roliga lappar som folk har skrivit. En del var rätt roliga faktiskt :-) Orka liksom...


 











Frukost
banan
= 1 points

Lunch
Pasta med kyckling
= 7 points

Middag
Pasta med lax och spenat
= 7,5 points

Mellanmål
2 klementiner
kaffe
= 0 points

Motion: ingen
Totalt 15,5 points

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHA såna lappar o meddelanden är klockrena, David Batra har gjort en sån bok med bara massa sånt som han har hittat överallt ;))))

2008-11-13 @ 22:46:53
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback