Vägning innan jul...

Onsdag idag och då ska vågen fram. Jag har verkligen blivit slarvig med mat och motion nu. Känns som att jag lagt hela vikt grejen på is eftersom att jag snart åker hem. Då kommer jag ändå bara att gå upp i vikt. Juletiden är en hemsk tid i en bantares liv! Alla dessa pepparkakor, lussekatter, julmat...Skulle inte bli förvånad om vikten är tillbaka där jag började när min vistelse i Norr är över. Det får inte hända!! Jag har lovat mig själv att jag måste gå på minst två promenader per dag när jag är där. Måste måste måste!!! Är ju bara så rädd för björnar. Det ska inte ens finnas björnar där! Men de borde väl ligga i ide nu antar jag. Hur som haver så hade jag plussat denna veckan, hela 04 kg. Mitt simkort går ut på fredag också. Men ska faktiskt köpa nytt i januari =)
Mamma berättade att de hade cirka en halvmeter snö...wiiii...Jag ska åka skoter! Massa skoter! Har gruvat mig en del inför tågresan, nästan ett dygn på ett tåg är ingen höjdare, men så fick jag en ide! Jag skulle faktiskt kunna ta med datorn och se lite film. Så nu har jag hittat fyra förhoppningsvis bra filmer. Jag är rätt smart ibland måste jag be att få påpeka! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback