Svinkoppor?

Idag blev det en tidig morgon. Chefen ringde igår och undrade om jag kunde jobbar lite. Eftersom jag inte är så bra på att säga nej stod jag på nöjesfabriken 06.00. En tjej på jobbet har fått svinkoppor, som tydligen är väldigt smittsamt. Det kliar på hela mig bara jag tänker på det. Hoppas det bara är inbillning, annars får de gärna komma nästa vecka när vi ska ha opponering =D


Efter jobbet åkte jag hem till Sandra för att dricka lite kaffe och spela wii, jätte kul! Nästan så jag skulle kunna önska mig ett i julklapp...men då får det bli nästa år så inte skolan bli lidande =)


Jag har insett att jag antagligen är bäst i hela världen på att "gömma" saker. Det här är viktigt, så jag lägger den på den här platsen så vet jag vart jag har den. NOT! Slutar alltid med att jag får leta som en idiot innan jag hittar det jag ska ha...eller så får jag en aha-upplevelse ett halvår senare när jag av misstag stöter på något som jag städat undan. Suck. Den här gången var det digitalkameran. Men jag hittade den allt efter många om och men! =)


Här är min julpyntade lägenhet. Jag har verkligen gått in för det i år måste jag säga! =D

         

Behöver verkligen nya gardiner...

Frukost
yoghurt
blåbär
= 2 points

Lunch
kyckling med pasta
= 9 points

Middag
Kycklingsallad
= 3 points

Mellanmål
3 klementiner
kaffe

Motion: ingen
Totalt 14 points points

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback