Make over

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Tänkte läsa igenom uppsatsen som jag ska opponera på på torsdag men orkade endast läsa 5 sidor, gäsp. Aktiebolag i internationell verksamhet, finns det något mer ointressant? Tyckte att en make over här på bloggen var ett viktigare och roligare projekt. Jag känner att det har varit lite dåligt med uppdateringarna här inne det senaste så en ny design kanske inspirerar mig till mer bloggande...

Jag pratade med en gammal vän igår och fick ta del av lite skvaller. Hon berättade att kanal 5 (tror jag det var) ska göras en doku-såpa på hennes arbetsplats och höll nu på att ta reda på vilka av de anställda som var sugna på att delta. Tycker det verkar skit kul! Hoppas hon kommer med! Hon visste väl inte ännu om hon var så sugen på att synas i tv, men för att överhuvud taget kunna vara med var de tvungna att genomgå ett psyktest. Undra om personalen på Cinderella fick genomgå psyktest? De flesta där verkar ju minst sagt lite udda...Till min stora besvikelse insåg jag i måndags att "Färjan " inte visas längre! Jag hoppas verkligen att serien bara har säsongsuppehåll och kommer tillbaka efter jul. Håkan fick liksom den tråkigaste dagen att bli rolig igen. Jag har i alla fall lyckats hitta ytterligare två klipp med den 40-åriga fjortisen. Är han inte underbar så säg!? Hahaha



Håkans misslyckade raggnings försök
 


Asså fan...asså det är helt sjukt asså, ärligt asså......hahahaha!



"Puh såg på sina två tassar. Han visste, att en av dem var den högra, och han visste, att när man hade beslutat sig för vilken som var den högra, så var den andra den vänstra, men han kunde aldrig komma ihåg hur man skulle börja."
-Nalle Puh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback