Tisdag

Fortfarande svin ont i huvudet. Säkert en stor fet tumör som ligger där och trycker. Skulle inte bli det minsta förvånad...idag är det en sån dag. Jag vill att något roligt ska hända men just nu så går allt på rutin. Sova, äta, träna, skolan och ha ångest för att jag pluggar för lite. Jag vill ha något att se fram emot! Typ en resa till varmare breddgrader....ja, en resa, det hade varit nåt det. Eller vinna en snuskig summa pengar! Det hade verkligen inte suttit fel! Ska minsann köpa en trisslott imorgon....så spännande ska jag ha! 




Frukost
yoghurt
blåbär
hallon
= 2 points

Lunch
Potatis och purjolöksoppa
Keso
= 3 points

Mddag
2 ostfrallor
= 10 points

Mellanmål
3 klementiner

Motion: ingen
Totalt: 15 points

Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch grymt jobbigt att ha en tryckande huvudvärk...ta hand om dig så du inte blir sämre, för imorgon är det ju julmys med massssssa godis o glögg :)) Kram

2008-12-10 @ 11:05:57
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback