Forts...

Den här dagen har verkligen sprungit iväg. Var på badhuset redan halv sju i morse. En kvart tidigare än vanligt, endast så jag skulle hinna med att sitta i bubblet ett tag =) Sen var det bara att skynda sig hem, in i duschen för att sedan ta mig till frissan. Satt där i hela 3,5 timme men det var det värt. Utväxten är gone och topparna är fräscha. Underbart! Efter frisören blev nästa stop skolan för en dejt med Anders, studievägledaren. Det verkar inte som att jag är klar med skolan i sommar ändå. Det fattas en 7,5 poängskurs för att jag saka kunna ta ut min examen. Allt på grund av att de bestämt sig för att ställa in Handelsrätt II. Nåja, arbetsmarknaden ser ju inte så jätte ljus ut för tillfället så en magisterexamen är kanske inte helt omöjlig. Nu blir det Grey´s!



Frukost
Yoghurt
blåbär
= 2 points

Lunch
Pasta med kyckling
= 9 points

Middag
pasta med kyckling
= 9 points

Mellanmål
3 klementiner

Motion: simning 1 km
Totalt: 20 points

Kommentarer
Postat av: Jessica

Blir mer o mer sugen på att oxå börja simma nu...men jag tror jag är för lat att komma upp så tidigt på morgonen:))

2008-12-04 @ 08:42:54
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback