Pynt

Igår var det då 1:a advent så nu är julstjärnan och ljusstakarna uppe. Måste faktiskt säga att det blev rätt mysigt =) Varför har jag aldrig köpt detta tidigare? Det kommer bara säga schwwwooch så är julen här, och allt vad det innebär...Jag hittade ett recept på en typ av Lussekatter som är väldigt snåla med pointsen. Tror faktiskt jag ska prova mig på att baka dom någon dag. Kommer bli smarrigt värre =)

Frukost
Yoghurt
blåbär
= 2 points

Lunch
Kyckling sallad
= 3  points

Middag
Kyckling och pasta
= 9 points
 
Träning: Simning 1 km (40 min) + spinning
Totalt: 14 points

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag sparar en muffins till dig om du sparar en snål kalori bulle till mig :)))

2008-12-01 @ 22:34:00
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback