Misslyckat

Jag såg verkligen fram emot gårdagen. Känns som att jag inte varit ute på evigheter så ett besök på favoritstället var verkligen något jag såg fram emot. När jag höll på att göra mig i ordning hörde Tima av sig och ville att vi skulle sitta hemma hos henne och förfesta lite. Kul eftersom det var väldigt länge sedan jag var där sist. Var nästa som på den gamla goda tiden =) Iaf, en vinare brukar inte vara något problem för mig, men igår blev det ett stort problem. Plötsligt började hela världen snurra och ett snack med Ulrik på toaletten blev ett absolut måste. Inte för att det hjälpte. Kvällen blev kort. När de andra gick ut, traskade jag hemåt. Lyckat! Jag som verkligen hade sett fram emot Lördagen hela veckan!

Blev en bakis pizza idag också, ännu ett misslyckande. Men jag får se det positivt, första pizzan på typ tre månader. Så här i efterhand ångrar jag mig massor, det var inte ens så gott som jag kommer ihåg att det brukar vara. Jag skulle låtit bli, ska komma ihåg detta när nästa bakfyllesug infinner sig.


I går åkte vi till grannstaden och hälsade på hos Starchick och hennes man. Hon hade bakat världens godaste lussekatter! Så även där slank det ner några points för mycket....Men som sagt, det var väldigt goda points =)
 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj, blev du så dålig...ajaj inget roligt!!

Hade ni trevligt hos starchick...vill oxå komma dit o hälsa på snart...kram på dig!!

2008-12-08 @ 14:18:08
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback